Sunday 24 February 2013

Manifesto Pakatan Rakyat hanya layak dalam bakul sampah!


Mula-mula saya ingat itu hanya senda gurau, rupa-rupanya memang betul-betul berlaku. Bukan cubaaan tetapi betul-betul kata P.Ramlee dalam babak Pendekar Bujang Lapok. 

“SHAH ALAM: Pembangkang sebentar tadi melancarkan manifesto pakatan itu sempena Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) bertema Pakatan Harapan Rakyat.

Manifesto Rakyat digubal berdasarkan empat tonggak utama iaitu Rakyat Bersaudara, Ekonomi Bersaudara, Ekonomi Rakyat, Kesejahteraan Rakyat dan Kerajaan Rakyat. “ –BERITA HARIAN 

Hari ini Pembangkang telah melancarkan manifesto pakatan sempena Pilhan Raya Umum Ke-13 (PRU-13). 

Walaupun kerajaan pimpinan DS Najib belum mengumumkan pembubaran Parlimen bagi membolehkan PRU diadakan, namun pakatan haram sangat beria-ia dan tidak sabar untuk berdepan dengan PRU13. 

Sekalipun mereka tahu, manifesto itu akan dibakul sampahkan oleh rakyat, tetapi pakatan haprak tetap sedaya upaya untuk membuktikan betapa mereka yakin akan dapat memperbodohkan rakyat sekali lagi seperti mana yang telah mereka lakukan pada PRU lepas. 

Jadi, kini terpulanglah kepada rakyat samada mahu terus bersama pakatan haprak atau tinggalkan mereka demi kesejahteraan Negara. 

Cukup-cukuplah pakatan haram ini buat kecoh selama lima tahun pasca PRU 12. Jangan biarkan mereka terus bermaharajalela membuat onar di dalam Negara ini. 

SEPAKAT TOLAK PR..NEGARA LEBIH SEJAHTERA..
INILAH MANIFESTO YANG BAKAL MEREKA ULANGI JIKA MEREKA MASIH DIBERI KUASA 

APAKAH INI DI KATAKAN  Kesejahteraan Rakyat dan Kerajaan Rakya

APAKAH INI DI KATAKAN  Rakyat Bersaudara


JADI KITA SEBAGAI RAKYAT HARUS MEMBAKUL SAMPAHKAN MANIFESTO MEREKA. MEREKA TIDAK LAGI BOLEH DIPAKAI DAN DIHARAPKAN.

No comments:

Post a Comment